Blogga ordentligt!

Nu så har jag tid för att blogga ordentligt. Blir oftast småinlägg i veckorna med mobilen, sitter nästan aldrig vid datorn och gör jag det så kollar jag endast på film, därav dålig ordentlig bloggning. Men nu så ska jag ta mig tid att blogg lite!

Hade långhelg förra veckan, 5 dagars ledighet. 
Började skolan på onsdagen först och hade kickboxning på friskis och svettis på idrotten. Det var Jessica som höll i lektionen och shitt vad trött man blev. Dålig kondition och ovig haha.. Men det var sjukt kul. Vi fick även lära oss försvarsställningar så nu kan jag försvara mig rejält ifall något skulle hända :D 

I torsdags kom träningsvärken. Kunde knappt röra mig, vaderna var värst. Försökte röra mig hela tiden för om jag satt mig ner så blev det bara värre, kände mig lite gammal där.. På dagen var vår klass på studiebesök utan lärare på nordiska museet tror jag det var? Vi skulle svara på 3 frågor som tog 15 min och sen hade vi liksom 2 timmar på oss så jag och ett gäng drog och käkade på donken och sen gick vi runt i stan en snabbis. Vi var självklart tvungna att åka tillbaka till skolan sen och gå ända till 4.. Och på dessa 3 timmar jobbade Rebecka och jag med våran komplettering så vi får MVG. Det var svårare än vad vi trodde och läraren byggde bara på med och mer uppgifter. Vi var hela tiden nära på att strunta i den här kompletteringen men icke.

I fredags hade vi mösspåtagning!!! Berättar om det i ett eget inlägg med bilder!

Igår (lördag) så var jag iväg med mamma. Blev en god lunch i täby centrum sen kollade vi runt och jag köpte en tröja inne på Hollister. På kvällen åt vi god mat och så kollade jag på hockeyn! :)

Berättar om min söndag i nästa inlägg. Inlägget kommer bli för långt annars ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0