Studentskivan idag!!!!! :D

Håller på att fixa mig inför min klass skiva! Är riktigt taggad faktiskt! Hoppas maten är god också!
Våra osmarta lärare hade planerat in ett studiebesök idag på tekniska. Tar ju ca en timme att åka hem därifrån så jag var nervös under hela vistelsen där. Men vi fick sluta vid tre och då var det bara att springa till tåget! Nu har jag i alla fall duschat! Och ska låta håret torka lite extra sen hoppas jag på att mamma kommer hem snart, hon måste hjälpa mig med håret.

Känns som att jag babblar om ingenting just nu haha.. Så ja!
Tror och hoppas på att kvällen kommer bli bäst! Och tur nog så fick vi ledigt från skolan imorgon!

Nej, nu måste jag fixa mig, är inte ens halvvägs klar och tåget går om ca en timme shitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0