Skulle publicerats igår kväll.

Har en ond blå rand på magen, stort blåmärke på högra höften, två blåmärken på vardera ben, fingrarna är stela och jag klarar inte av att bära något tungt.
Det säger väl ganska mycket om hur skidåkningen gick? Fast det inte låter så, så gick det faktiskt jättebra. Förutom min stora och klantiga vurpa på hoppet höhö..
Mer om de senare!

Ikväll har jag myst med familjen till finalen av melodifestivalen! Helt rätt låt vann. Mamma och jag lagade en vegetarisk rätt som blev så god att jag gick upp ca 10kg!! Nej men, hur god som helst, kanske ska bli vegetarian?

Men iallafall, håller på att somna.. Är jättetrött och sliten från skidåkningen. Kan endast ligga på rygg annars gör det ont, känner mig lite gammal hehe..
Uppdaterar imorrn om min helg med massa bilder från skidåkningen och även en video!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0