Oskars studentskiva!

I tisdags var jag som sagt på Oskars studentskiva. Den ägde rum på Collage. Det var kul att se så många som hade ansträngt sig med klädseln, temat var filmkaraktär.
Leo var så snäll som bjöd på drickan också, det var en skön stämning och jag hade väldigt kul faktiskt.

Eftersom jag hade skola tidigt dagen efter så åkte vi hem vid 1 ungefär. Man blev så himla trött när man tänkte på att man skulle upp om några timmar..
Nu får ni lite bilder istället.

Fick som sagt låna Ollis brallor. Det blev baggyjeans för mig och den stilen trivdes jag faktiskt i :)





Fångade en bra bild på Olli ;)



Leo, massor av människor blev rädda när dem såg honom. Man fick sig ett gott skratt under hela tågresan haha!

På sista bilden är jag precis hemkommen, runt 2 tiden ungefär astrött.. Vilken ångest man hade inför skolan haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0