Inga hål!

Woho hade inga hål! Fast å andra sidan har jag endast haft ett hål i hela mitt liv hehe. Det var sista gången jag fick gå till tandläkaren gratis.. Usch vad dyrt det kommer bli sen.

Idag, torsdagen den 15 mars: har aldrig pluggat så här mycket i mitt liv på en och samma dag! Jag har pluggat på varje lektion och på varje rast. Jag har heller inte tagit en paus på 5 min nejnej! Jag har samma underbara känsla i kroppen som en människa som just har tränat klart. Helt jävla underbart känna det!!!
Och vad beror det på? Igår somnade jag direkt efter att jag hade kommit hem från skolan, vilket var runt 5 tiden och jag sov hela natten. Vaknade vid 6 på morgonen och var helt pigg och hyper. Haha gick upp och ringde till jobbet för att säga att jag blir en halvtimme sen pågrund av skolan, sen gick jag och la mig igen haha.. 13 timmars sömn, det behövde jag!

Nu är jag på väg till jobbet och det ser jag fram emot! Är helt glad i hela kroppen :D
Kommer hem runt 9 ikväll och då blir det pluggning till tusen! Har prov imorgon, men det ser jag också fram emot! Haha vet inte vad som har hänt med mig? Bäst jag slutar skriva ;)

Älskade pussunge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0