Imorgon blir det skidor!!!!

Åh vad jag har längtat efter att få åka skidor! Typ 2 år sen jag åkte det så nu är det dags att få tillbaka sina skillz ;) Men jag har även lovat att lära Olli åka skidor, hon har endast åkt längdskidor men nu ska jag jag lära henne att åka utför! Undra om hon ens klarar av att hålla sig kvar i liften ;) Nejdå Olli är otroligt bra på att lära sig saker snabbt så tror hon kommer kunna åka utför efter 10 minuters träning! :)
Kommer bli en del filmer + bilder i backen och självklart kommer de upp på bloggen!

Väskan är packad, är så snäll och lånar ut min finaste hjälm till Olli, ska faktiskt inte åka med någon hjälm. Det är mesbackar för mig så behövs ingen hjälm :)
Får sovmorgon men ska ändå gå upp i tid och fixa klart det sista, ska köpa en sallad innan jag tar tåget dessutom :)

Nu ska jag kolla på film och tagga inför imorgon!
Berättar om min första besök på ersta sjukhus imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0