Den här veckan kommer bli den stressigaste under hela 2012..

Måndag: Skola och massage till klockan 5 därefter åka direkt till jobbet och jobba till 21:00..
Tisdag: Skola och därefter åka till jobbet och jobba till 20:00..
Onsdag: Teckenspråksprov MUNTLIGT! Idrottsprov därefter!!!
Torsdag: Skola + stenhård pluggning med projektet.
Fredag: Projektet ska vara inlämnat + projektplan + affärsplan + marknasplan + NATIONELLT PROV I SVENSKA! (om jag inte läste fel om det?)

Vet inte hur jag ska hinna allt det här. Jobbet förstör jättemycket för mig. På dagarna i skolan kommer jag jobba med temat vi har + inför nationella provet. Sen kommer jag hem sent från jobbet då jag ska hinna äta, duscha och plugga. Och jag ska även hinna få lite sömn också!
Jag måste även plugga på proven jag har på onsdagen + fredagen. Men jag måste måste måste måste också plugga på projektet som MÅSTE vara klart och inlämnat tills på fredag.

SHITT säger jag bara.. Känns som att jag kommer bryta ihop snart pågrund av allt plugg!
Nu måste jag plugga vidare faktiskt.. Börjar med idrottsprovet så det blir klart.. Lär få plugga hela natten lång. Kanske ska dygna? Låter som en vettig ide faktiskt.... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0