Dålig uppdatering!

Usch vad uppdateringen har sugit den här veckan. Men så blir det ibland när man har fullt upp i veckan med skiva och plugg!
Kan berätta lite kort om veckan. I tisdags så var det ju min klass skiva, den kommer jag berätta om i ett eget inlägg när jag har fått lite fler bilder av mina vänner.
I onsdags så var vi ju lediga från skolan pågrund av skivan. Jag drack inte så mycket tyckte jag men jag mådde dåligt. Fast det var nog av en annan anledning inte att jag var bakis, för det var jag inte tror jag?
I torsdags så pluggade jag konstant i skolan. Jag var fortfarande inte klar med svensk-historia uppgiften som skulle vara inlämnad för ca 3 veckor sedan! Men i slutet av dagen blev jag äntligen klar med den och skickade in den! Vilken lättnad! Och efter det jobbade jag med 5 frågor om energi som skulle var besvarade och inlämnade nästa dag. Hann faktiskt nästan klart, duktigt! Var så himla trött när jag kom hem så somnade vid 5 och sov hela natten ända tills alarmet ringe nästan dag!
I fredags var jag helt utvilad efter 14 timmars sömn. Skulle ha debatt om olika energikällor på morgonen så jag skrev och pluggade lite på de. Debatten gick inte alls bra, jag hatar att avbryta andra som pratar och med det så lär ni kunna gissa hur det gick.. Aja, sånt får man ta!
Jobbade sedan med frågorna och blev helt klar, nöjd!
Efter skolan åkte jag till mammas jobb så handlade vi mysmat till kvällen. Det blev premiär grillning för i år! Vi grillade kycklingfileer på spett som var doppade i marinad och till det friterade mamma pommes och gjorde en superstor sallad! Åh vad gott det var!
Efter maten så gick jag upp till vardagsrummet och satte igång med projektet. Jag började fixa med bilderna och designen på min bok. Kom hyfsat långt faktiskt. jobbade med projektet till midnatt sen somnade jag.

Igår (lördag) var jag i barkarby med mamma. Hittade inget men det var bara bra!
På kvällen så åt vi caesarsallad! Sååå goooottt! Sen kom det helt plötsligt gäster och ringde på vår dörr så än en gång satt jag mig framför tvn och jobbade med projektet. Jag började äntligen skriva i boken! Projektet ska ju vara inne på fredag och jag är otroligt stressad trots att jag har kommit igång riktigt bra. Men det är ju inte bara det praktiska som ska göras.. Projektplanen ska in, marknadsplanen ska in, affärsplanen ska in osv osv osv osv osv....
Senare på kvällen var jag helt plötsligt ensam hemma och det hatar jag.. Massa som låter och jag inbillar mig alltid det värsta så fort det knakar eller låter lite utanför haha..
Så jag stängde in mig på rummet och satt på en film på hööög volym så jag inte kunde höra något annat haha..

Idag då.. Man ska vrida fram klockan en timme och hela dagen gick så himla fort pågrund av det.. Man hann knappt vakna innan det var kväll redan.
Har i alla fall varit i stinsen med mamma och mormor och handlade lite.
Har ätit ost och skinkpaj med en supergod sallad till kväll. Hela den här helgen har bestått av goood mat på kvällarna.

Jag hade faktiskt namnsdag i måndags!! :D Eller det finns ju inte just namnet josefine bara josefina och josephine men det blir ändå min namnsdag. Jag har fått massa namnsdagspresenter och jag ska tydligen få ännu mer på onsdag :o visar allt under veckan!

Kortfattat inlägg sa jag ju..
Min helg: God mat och mys i soffan med projektet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0