Slingning idag!

Helgen har varit fullbokad, blev ingen slingning i helgen pågrund av tiden. Var iväg och kollade runt på olika frisörer och sen flög tiden iväg. Nu sitter jag i skolan och gör nada. Har ju inget att jobba med så onödigt att komma hit.. Efter lunch har vi friluftsdag men den tänker jag skippa. Ska istället åka och köpa med mig lunch hem, mysa till någon film och sen ta mig till väsby centrum för att klippa mig 16.20! Otroligt att jag inte klipper mig i sollentuna som jag alltid har gjort i alla år. Är nervös eftersom jag aldrig har klippt mig i väsby förr, hoppas på bra resultat när det kostar så pass mycket.

Bloggar mer när jag kommer hem. Har en del bilder från helgen, bland annat min snygga outfit i fredags ;) Och även på laxrätten jag lagade till min familia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0