Ska strax sätta igång och blogga ordetligt

Ska bara njuta lite till haha.. Min student var så himla bra! Allt var så bra men det blev också mycket tårar. Så sorgligt att det är slut nu.. 12 års skolgång är över och man kommer aldrig komma tillbaks till gymnasiet och ha temalektioner och ha massa plugg och stress.. Jätteskönt men vafan.. ändå sorligt :( Jag älskade faktiskt att gå i skolan, jag älskar att skriva och nu i slutet gick skolan så jäkla bra. Det ända jag inte gillade var alla dessa tidiga mornar.. Klarade knappt av de. MEN, nu är det över och det är både skönt och sorgligt!

När man har två eventuellt stukade tår så vet man att studenten vart lyckad! Allt var så mycket bättre än vad man kunde tänka sig. Att få stå i centrum för en dag och allt gällde just dig, det var din dag och ingen annans åhh..

Jag ska blogga om allt jag har missat! Studentskivan, mösspåtagningen, grillkvällen, studenten och allt annat! Det här kanske låter som en bloggpaus men det är det inte, ska bara hinna fixa bilderna, ladda över dem och hinna landa på jorden innan jag bloggar om det. Jag är ju väldigt detaljerad när det gäller sånna här grejer på bloggen och det är för att jag verkligen vill minnas allt i detalj, man vet aldrig ifall jag tappar minnet inom en snar framtid? Haha, nejdå men det kommer löna sig senare i livet att kolla tillbaka :)

Snart får ni ordentliga inlägg och bilder. Nu har jag ingen skola att skylla på hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0