MVG I FOLKHÄLSA!

Så jävla glad! Rebeckas och mitt slit har gett resultat! Vi gjorde en komplettering som inte var bra nog, vi tog nya tag och fick en ny komplettering och gjorde den och trodde att den inte heller skulle räcka MEN det gjorde den! Läraren hade en besviken min och sa att hon ville ha mer om Egypten och berättade hur man kunde hitta informationen, då kände jag att det var kört jag får väl nöja mig med VG tänkte jag. Men sen så säger hon "men ni får MVG i kursen " Tack vare att jag satt hela kvällen och natten och skrev om Sverige och tack vare att Rebecka hittade så bra information om Egypten så fick vi MVG! Så jävla glaaaaaad!

OCH så fick jag 110% svar på vad jag får i naturkunskap A och som jag visste innan så får jag MVG i kursen! Så jäkla glad så det finns inte! Det här räddade min dag och ikväll blir det grillning och kubb med härligt folk! Åh så glad jag är haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0