Middag hos farmor

Första riktiga sommardagen i juni idag faktiskt! Nästan molnfritt och knappt någon vind. Jag tog en promenad till Väsby centrum idag, hela intersport butiken hade 70% rea på allt men allt fint var nästan plockat redan. Hittade ett par shorts i alla fall som jag köpte.

Nu på eftermiddagen har jag legat ute på en filt på gräset och solat lite med en korsordstidning till. Riktigt mysigt men gick in ganska nyss för snart kommer mamma hem och hämtar upp mig så åker vi till farmor och äter middag där. Älskar verkligen hennes mat, finns inget godare än min farmors mat. Har snålat och sparat hela dagen så jag ska orka äta mycket av hennes mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0