Helgen.







Mamma gjorde i ordning en jättestor fruktsallad med vattenmelon, mango, jordgubbar, ananas och vindruvor! Och till det vaniljglass.







Haha, min rosa outfit i fredags. Tror inte jag har visat min nya rosa jacka i bloggen? Men nu får ni en bild på den i alla fall. Den passade väldigt bra till byxorna. Rosa linne, jacka, jeans och även rosa naglar! Haha, kände mig som ett barn den dagen. Fick många roliga reaktioner i skolan och blev bland annat kallad " den rosa konen" haha!



På kvällen fick jag smaka en läskig öl haha. Burken såg helt normal ut men inuti den låg det en stor patron? Det skvätte och skummade dubbelt så mycket, knappt någon kolsyra och en svag smak av öl. Jag hatar öl, tycker det smakar blä men den där ölen var faktiskt okej! Helt kolsvart dessutom!





Det blev även tacos på kvällen, mums vad gott! Tröttnar aldrig på tacos, skulle verkligen kunna leva på det!



I lösdags var jag som sagt iväg till olika frisörer för att kolla pris på folieslingor osv. Det regnade hela dagen och det var kaos i väsby pågrund av något event i väsby centrum. På kvällen gjorde jag i ordning en efterrätt till familjen. Min specialitet! Ananas, chili och pressad lime. Lät den ligga över natten så att smakerna ska komma fram mer. Ett tips är att inte ha för mycket chili som jag hade.. Det blev så jäkla starkt haha men sååå gott! Och självklart ska man ha vaniljglass till det :)







I söndags hann jag inte heller slinga mig pågrund av att jag tappade bort tiden och var osäker på vilken frisör jag skulle välja. Så istället åkte mamma och jag iväg och handlade, jag hade paxat att få laga middag. Jag valde lax i ugnen med sås och potatis. Och fråga mig inte vad det är för sås för jag hade i så himla mycket att jag inte ens minns allt! Det blev i alla fall jättegott. Enligt min mamma var det den godaste laxrätt hon har ätit och hon verkligen slickade av tallriken med sås haha.. Jag själv tyckte det var gott och jag blev supernöjd över resultatet. Såsen improvicerade jag. Körde 4 olika såssaker, la i fetaost, sparris, haha mer minns jag inte.. Den innehåller i alla fall myyyycket ingridienser.. Nästa gång jag ger mig på en så komplicerad rätt så ska jag skriva ner allt!

Igår (tisdag) var jag som sagt och slingade håret, så jäkla nöjd. Jag har försökt ta bilder på mitt nyslingade hår. Ska bara ladda över bilderna till datorn osv.

Nu ville datorn i alla fall sammarbeta med mig liiiiiite. Den är fortfarande seg och att ladda upp dessa bilder har tagit 2 timmar. Datorn har under dessa timmar stängt ner intenet ett flertal gånger, tur nog så sparas inlägget på bloggen så jag inte behöver göra om allt.

Kommentarer
Postat av: Josefine Hallgren

Så snyggt med helrosa outfit! :D

Och så himla gott det såg ut med glass & fruktsallad!!

2012-06-12 @ 12:00:29
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0