Går alldeles för segt

Min dator blir bara segare och segare så för mig får den gärna somna in och åka till dem gröna ängarna. Har laddat över alla mina bilder till ett USB (flera tusen bilder, fattar inte att alla fick plats). Sen funkar inga skivor till datorn heller, den stöter bort olika program och jag vet inte vad.. Börjar bli riktigt trött på den. Den duger till att kolla på film på men inget annat!

Så kan inte berätta om min helg med bilder som jag tänkte göra nu. Får försöka imorgon igen och se om datorn är på bättre humör.

Jag har i alla fall slingat håret nu! Otroligt nöjd är jag! Bort med den gula och fula färgen och in med nytt! Bilder kommer nu självklart att få när min dator tillåter mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0