12 års skolgång lider mot sitt slut

Imorgon är dagen här som man har väntat på hur länge som helst. Jag var ledig idag, var iväg 6 timmar för att leta efter det sista innan studenten imorgon! Fann det jag skulle + lite mer.

Nu under kvällen har mamma och jag förberett mat och målat på mitt flaklinne! Det blev grymt bra, skönt att ha flakkläderna klara. Nästa gång jag bloggar har jag tagit studenten och är förhoppningsvis överlycklig. Jag har sparat studentskivan och mösspåtagningen, ska blogga om allt efter studenten! Har en del att blogga om som jag har slarvat med, bland annat att visa min nya hårfärg men det kommer.

Champagnefrukost, studentlunch, utspring, flak, mottagning, utgång åhhhh!!!! Nu kör vi! Snart i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0