Nu är tatueringen fullbordad!

Nu är min fina tatuering fullbordad! Var som sagt iväg och fyllde på den idag, fick det gratis dessutom :) ingen aning hur den ser ut än, vågade inte kolla. Det räckte med att jag såg 1 meter lång nål sen fick det räcka, glodde på tvn framför mig istället haha. Det tog ca 2 min och det kändes! Dubbelt så ont som när jag gjorde den första gången men äsch, är ganska bra på att omvandla smärta till något skönt, så det gick prima :) min vän Elise gjorde sin tatuering idag exakt samma tid men min gick så fort så vi knappt hann prata ^^ Nu är jag ganska handikappad. Vågar inte anstränga handen, varken böja eller sträcka på handen heller haha.. Jag blir alltid så nojig haha ^^ Nu kollar jag på filmen LOL som går på/eller nyss gick på bio :) Imorgon åker föräldrarna till norrtälje och stannar till söndag så Jeppe och jag har huset för oss själva :) I helgen blir det Grönan med roligt folk, de blir fjärde helgen i rad som jag hittar på något med dessa muppar :) Är helt svart på handleden nu efter färgen som ni ser på bilden :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1852165/images/2012/pic_5010737a9606ee4bfe00011d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0