Mobilbloggning funkar inte längre.

Därför som det blir dålig uppdatering. Måste vara för att blogg.se har ändrat sin design, kommer inte ens in på bogg.se på iphonen längre. Ingen aning kanske bara jag som har det problemet?

Nåja! Idag ska jag äta min sista goda middag som innehåller pasta, imorgon blir det hejdå till pastan. Ska börja äta en helt annan kost i ca 3 månader tills jag ska till sjukan igen för att kolla upp lite saker. Ska även börja springa morgon och kväll, gym är inte riktigt min grej har jag märkt så ska leta runt lite på något annat skoj som man kan använda som träning.
Att ändra kost kommer bli dösvårt för mig, pågrund av min sjukdom är jag van att äta pasta osv till varje måltid men nu ska det bli ändring på det. Vi får se hur långt jag orkar, 3 månader låter så länge ^^

Ska försöka blogga bättre ikväll, berätta om min midsommar och veckan som har varit. Ska även visa mina nyinköpta plagg :)
Så länge får ni dagens outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0