Mina nya älsklingar!

Dessa skulle jag ha invigit förra veckan, skrev ju ett inlägg där jag berättade att jag skulle börja springa och ändra kost. Några timmar efter det inlägget pajade min tå, fick infektion i stortån och att dagen efter det gå ut och springa och anstränga tån vore otroligt klantigt av mig. Jag har nu vilat tån i 1.5 vecka nu och den börjar bli bättre. Jag ska låta den vila resten av den här veckan sen får den ge sig. Har ju laddat med en spring-app och även bestämt vilken runda jag ska ta varje dag. Blir en sträcka på ca 7 km morgon och kväll till att börja med.
Har även en tid hos fotvården i augusti sen förra gången jag var där.
LÄÄÄÄNGTAR! Dessa skor är i storleken 35, sista paret! Tur att man ha små fötter ibland ;) Skorna är hur lätta som helst, känns som att hålla i papper. Kommer nog bli supersköna att springa i.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0