Idag är det ingen vanlig dag <3

Eller (det blir ju igår eftersom klockan har slagit midnatt). Igår fyllde nämligen världens finaste älskling 19år! Så igår var jag hos henne på kvällen. Hon bjöd mig på middag (borde ha varit tvärtom), hon lagade thaimat med nudlar, grönsaker och kyckling. Riktig kock den där tjejen allt var supergott och som vanligt när det är gott så äter man alltid liiite för mycket så man hamnar i matkoma hehe.
Vi umgicks på kvällen, pratade, åt, drack rosévin (första gången jag drack det faktiskt, har ju smakat det förr men aldrig druckit det sådär). Superbra kväll, tog hennes disk innan jag åkte hem så hon slapp hålla på på sin födelsedag.
 
Olli fick självfallet en present av mig, inte för att det var något märkvärdigt men i alla fall. Gjorde hela paketet komplicerat, la grejen i en liten ask som jag la i en stor ölkartong som jag sedan slog in och skrev "Grattis Barbie" på. Barbie är Ollis smeknamn och det fick hon pågrund av att hon färgade rosa hår i skolan förut, Olli gillar namnet jättemycket hehe.
Olli blev helt skräckslagen när jag kom mot henne på tåget och gav henne paketet, hon hatar att få paket men såg på henne att hon blev glad ;)
Imorgon har vi planerat att spela minigolf på kvällen med några stycken, vi får se hur det går är inte särskilt bra på minigolf..
 
Annars har jag tagit bort förbandet på tatueringen och det ser finfint ut! :) Smörjer som en galning nu och varje gång jag kommer åt med högerhanden mot väskan t.ex. så blir jag helt nojig och glor ifall tatueringen har skadats haha, så typiskt mig ^^
 
Min underbara vän börjar bli stor nu :D Grattis grattis grattis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0