Heldag med Olli

Idag är det fredag den 13e och min dag har spenderats med Olli. Förbi sumpan en snabbis sen åkte vi till stan och satt oss på pizza hut och åt lunch! Så jäkla gott och världens bästa service. Vi fik gratis påfyllning av drickor och maten går inte att beskriva, sååå good! Det har ju varit spökväder idag, ena stunden regnar det och är kallt och ena stunden är det varmt och soligt. Efter en välbehövlig lunch fortsatte vi till fots till gamla stan där vi knallade runt. Hur mysigt som helst och det var längesen jag var där.
Efter en heldag på stan så skildes vi åt vid tunnelbanan, jag skulle hem och Olli skulle till sin flickvän! :)
 
Superbra dag, alltid lika kul att träffa världens bästa tjej som tror hon har omvänt mig till hennes håll ;) haha!
 
Bildbomb från dagen!
Dagens outfit! Mina miner ser inte helt normala ut ser jag nu på första bilden haha..
 
 
 
 
 
 
Min mat på pizza hut! Ser inte så gott ut men det är den godaste pizzan jag någonsin har smakat! Sen att man får in den färdigskuren på en stekpanna är ju bara häftigt ;)
 
Ollis mat!
 
 
Olli hittade en tröja hon blev kär i... haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0