Får reda på högskola imorgon...

Eller eftersom klockan har slagit midnatt blir det idag jag får reda på om jag kommer in på högskolan eller inte. Shitt vad nervös jag är!!! Men som sagt, har inga förväntningar. Kommer inte hänga läpp ifall jag inte kommer in, istället så jobbar jag ett år och söker in till högskola igen till våren. Då är det färre personer som söker och antagningspoängen är lägre! Men nu blir det nattnatt för min del snart, kollar på lilla jönssonligan! Hur länge sen var det inte man såg den!? Fortfarande lika bra :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du ihop det med att jobba ett år och sen söka högskola till våren? haha För antar att du menar nu till våren som kommer ;)

Svar: Vi får se hur det blir. Kanske satsar på att jobba ett år och söka nästa höst eller så väljer jag att söka till våren, har inte bestämt mig än! :)
Josefine N

2012-07-12 @ 00:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0