Svar på kommentar!

Tjaba! har läst din blogg i snart 1 år och funderar lite på denna olli som du skriver om. hon verkar lite rolig men också lite efter... jag har sett bilder på henne och undrar om det är en hon? det känns som om hon är en kille... är hon fortfarande singel som du skrev i ett inlägg som du skrev tidigare i år? eller förra året.... jag tycker att hon verkar lite konstig för dig och tycker att du borde byta umgängeskrets.... svara gärna!!!!

Lovisa: Tjaba! Lovisa här igen. Tack för att jag är så speciell för dig så att du gör ett blogginlägg om mig. Hälsa ollie från mig. Du haft säkert pratat med denna ollie om min kommentar. Vad sa ho/han? ;-) är väldigt nyfiken av mig. Hoppas jag får ett nytt svar/inläggpå din blogg.

Svar:
Hallå där! Ja Olli är en rolig liten prick, alltid social och omtyckt av många! :) Olli är absolut inte efter på något vis och ja, Olli är en HON men hon är lagd åt tjejhållet och är väldigt "pojkig" av sig i både kläd stilen och sättet! Hon är singel än så länge ja.
Olli är speciell om man säger så, inte på något dåligt sätt! Varför tycker du att jag borde byta umgängeskrets? :)

Olli vet om din kommentar och hon sa faktiskt inte så mycket, hon tyckte kommentaren var konstig och vill veta samma som mig varför du tycker att jag inte ska umgås med henne? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0