På bussen.

Hinner aldrig in på datorn nu för tiden.. På väg till praktiken nu, mår lika pissigt som igår men att vara hemma är inte att tala om!

I söndags körde jag afro dans med Olli, det var sjukt kul man skrattade sjukt mycket. Det passet är varannan söndag så det ska jag köra! :)

I måndags gick jag på introduktion på min praktikplats, jag var inte taggad på praktiken men efter att jag fick höra lite om praktiken så lät det sjukt kul så nu är jag grymt taggad.
Fick sluta vid 12, åkte hem och sov sen jobbade jag hos sötungen!! Äkta kärlek, han fick lite julklappar av mig, han blev jätteglad. Fick en puss av honom, haha gullunge!

Igår praktiserade jag till 3 sen åkte jag direkt till gymmet efter det och körde rekord på crosstrainern!! Min kondition har blivit så sjukt mycket bättre! Sen körde jag styrketräning i en timme. Tränade armar/axlar och mage. Min svank gör sjukt ont pågrund av alla övningar jag gjorde på golvet, kör inte så mycket maskiner, egna övningar tar så mycket mer.

Som sagt så är jag på väg till praktiken. Hann inte blogga igår efter gymmet, somnade kl 7 och sov hela natten!! 11,5 timmars sömn!!
Jag praktiserar i alla fall till kl 3 idag och direkt efter det går jag över till Astrid Lindgrens barnsjukhus för att jobba. Dem ringde igår och frågade om jag kunde jobba idag och imorrn. Så
Nu kör vi praktik + jobb i totalt 12 timmar.. Gaaahh!! Ångest över att jag inte hinner träna idag eller imorgon..
Hinner inte blogga när jag kommer hem så ni vet!
Nu är jag snart framme vid KS så ska börja avsluta detta inlägg. Har massa
Bilder från nyår och allt som jag inte har hunnit lägga ut på bloggen än, i helgen får ni bättre uppdatering med massa bilder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0