Onsdag 18 januari.

Det var nyss måndag och nu är det snart torsdag redan! Veckorna flyger förbi när man trivs så bra på sin praktik!

Igår praktiserade jag, sen direkt efter så jobbade jag i 5 timmar. Blev hämtad av pappa efter det, jobbet var rätt så segt och när det var 20 min kvar så sa dem att jag fick sluta, sen säger en annan att jag har en uppgift kvar att göra. Åh herregud, det var den största och jobbigaste uppgiften ever! Tog en hel timma att få det klart så jag fick jobba över men sånt händer!

Idag har jag varit ledig! Min praktik har haft massa möten idag så jag fick vara ledig idag! Typ det skönaste jag har varit med om haha! Sov till klockan ett och gick därefter upp och gjorde en god lunch med mamma, sen kollade vi på en film "sarahs nyckel" tror jag den hette. Den handlade om krig, en tjej som låste in sin lillebror i garderoben och lovade att komma och hämta honom. Men så tog dem henne och aa.. ska nog inte berätta så mycket mer ^^ Den var i alla fall bra men väldigt sorglig och även lite rörig man måste verkligen hänga med från början.
Efter åkte jag till stinsen med mamma, har haft en tjej-dag med mamma kan man säga :)

Men imorgon kör vi igen! Praktik och sen!!!!! GYM!!!!! Åh vad jag har längtat! Imorgon ska jag köra mycket kondition och sen när det gäller styrkan så kör jag nog mage och rygg. Tränar själv imorgon men det är bra faktiskt, då koncentrerar man sig mycket mer.

Jag skulle jobbat ikväll hos sötnosen men hon smsade och sa att han har fått vattkoppor, stackaren! Hoppas du blir frisk snart!

Mina nya fina träningslinnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0