Olli här!:)

Tjaba! Tydligen ska jag "gästblogga" här just nu! Det var tydligen bråttom med det för jossan står i donken kön och väntar på sin hamburgare(som vanligt!)

Man kan ju säga att det har varit en misslyckad kväll hittentills! Vi började med att åka till stan till Hellströms men när vi var påväg så ändrade vi oss så vi åkte till lion bar istället men där var det skitmycket folk så vi bestämde oss för att åka till Hellströms! När vi kom till Hellströms så var det också packat med folk! Så JAG bestämde att vi skulle därifrån! Så vi hoppade på ett tåg mot märsta och började leta efter krogar norr om stan men jag var inte sugen på något som jossan gav förslag på och tvärtom! Men vi kom tillslut till Märsta men det var bara gamla människor på ALLA krogar! Så jossan kom på att vi åker till Väsby och gör ett donkenhäng! Så det håller vi på med nu! Och idag ska jag äta upp hela min meny( jossan brukar klaga på att jag inte äter upp min meny) men jag är ashungrig!!!!!!

P.s Lovisa jag vet att jag är häftig och om du frågar kan du få mitt nummer!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0