Nyår 2011 - 2012!

Nu sätter jag igång med bloggningen igen, har haft fullt upp men nu har jag en liten lucka för bloggning!

Min nyår har varit väldigt bra. Den spenderades hemma hos Censie med Jossan och Olli. Vi åt mat där som Censie hade lagat och tusan vad gott de var! Vi spelade buzz och mumsade på godsaker efter det. Och sen gick vi ut och smällde lite smällare!
När vi kom in var det dags för efterrätt, det blev chokladpudding med grön grädde och sånna där vita saker jag inte kan stava till! ^^ Även det var supergott men man orkade knappt något, man kunde knappt kolla på skålen utan att bli helt spyfärdig haha..
Haha lite innan tolvslaget ringde vi runt till folk med dolt nr, haha det var så roligt för att reagerade olika. Och Olli var så sjukt bra på att spela, ingen hörde att det var hon ^^

Vid tolvslaget gick vi ut på Censies balkong. Man ser så sjukt mycket därifrån. Man ser ända till solna och stan! Så där stod vi med dricka och skrek ut över gatorna! Och jag fick även min FÖRSTA nyårskyss av Olli! På kinden! :D
Efter det fixade vi chokladfondue med vindruvor, banan och ananas! Sjukt gott! Efter all mat och roligheter blev man sjutk trött. Både Olli och jag skulle upp kl 6 på morgonen så vi ville sova. Olli och jag fick sova i Censies rum. Vi var så sjukt trötta att vi skrattade konstant. Censie kom in i rummet ett X antal gånger och sa "SOV!" Haha, det var väldigt svårt att somna. Jag sov innerst i sängen och Olli snodde allt täcke! Så jag fick ta Censies filt istället. Vaknade under natten av att Olli säger "johan.. johan" Haha, första gången jag hör Olli prata i sömnen och vem är Johan? ^^

Aja.. Alarmet ringde kl 6 och man var mer än död.. Jag åkte hem och lämnade alla saker, hann ligga 15 min i sängen innan jag behövde åka till jobbet.. Höll på att somna hela vägen dit. Jobbet var riktigt segt idag, fanns inte så mycket att göra och tiden gick hur sakta som helst.
Mamma kom och hämtade mig i alla fall, skönt de. När jag kom hem åt jag mat och somnade kl 6 på kvällen och sov hela kvällen och även natten, vaknade kl 11 på morgonen därpå! Sov alltså 16 timmar! sjukt!
Bilder får ni i ett eget inlägg ikväll förhoppningsvis! Är i alla fall sjukt nöjd med nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0