Ny header - nya fräsha tag!

Nu är headern uppe! Blir inget mer märkvärdigare än så, jag suger verkligen på bloggdesign.. ^^ Har inte tid att läsa runt så mycket om det heller så den här headern får duga ett tag nu! :)

Idag då! Har segat i sängen hela dagen, kollat på film och bara myst. Nu på kvällen åkte jag och gjorde lite nytta, pantade burkar! Övningskörde hem från rotebro också, det gick skitbra! Börjar känna mig riktigt säker bakom ratten nu! :)

Har precis gjort och ätit en supergod tonfisksallad! Vi har även gjort hemmagjord glass som jag ska smaka på senare med jordgubbar och mango! Glassmaskinen pappa fick av mig funkar super :)

Juste! Kollade tillbaka lite på bloggen från 2011, läste inte utan kollade mest på bilder och jag märkte ett stort problem! Jag lägger upp för lite bilder! Det är ju liksom bilderna som är roliga att kolla på om ett par år! Så det måste jag verligen bli bättre på!!
Ska försöka lägga in massa bilder nu under 2012!

Men nu ska jag kolla runt på bloggar sen måste jag så småning om sova. Upp kl 6 imorgon för praktik! OCH efter det blir det träning! Ska nog satsa på kondition imorgon och magen! Ska endast köra massa olika magövningar, inga maskiner!
M tipsade mig förut att man inte skulle träna så mycket på maskinerna utan på egen hand, så det tipset ska jag ta med mig nu :)

Dessa tofflor köpte jag till min mamma i julklapp, jag brukar låna dem ibland. Så otroligt sköna man blir varm i hela kroppe av dem! Bara att stoppa in dem i mikron i 2 min sen håller dem värmen i 2 timmar och dem luktar dessutom lavendel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0