Mysig morgon!

Inatt har jag inte fått många timmars sömn ^^ jag började med en ny sak igår så var tvungen att hålla mig vaken till kl 2 inatt och jag blev så nojig under natten. Var beredd på värsta smärtan dessutom ^^

Är som sagt hemma från praktiken idag också och min förkylning är i princip borta! Nyser heller inte 711 gånger om dagen så skönt att det inte blev värre :) så imorrn är det operationer som gäller!

Nu är jag på väg till jobbet. Inte alls taggad på att jobba men pengarna kommer sitta fint. Längtar efter min feta nyårsdagens lön!
Sen har jag smidig lite planer med älskling så pengarna behövs verkligen!

Min sysselsättning den här morgonen! Dööööööör, så jäkla braaaaa!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0