Löööööön idag! :D

Idag får jag min lön och det känns jäkligt bra! Den var bättre än vad jag trodde :D

Igår var jag hemma från praktiken.. I tisdags när jag tränade gjorde jag mitt största misstag.. Jag stretchade för lite.. Så det ledde till att istället för att bygga muskler så tog jag sönder muskler.. Jag kunde inte ens gå upp i sängen, jag var som en apa den dagen, använde armarna istället för benen typ.. Jag har aldrig i hela mitt liv haft så ont! Det tog 10 min varje gång jag försökte sätta mig ner och jag grät nästan varje gång. Men jag åkte ändå till gymmet men jag körde endast armar!!! Rörde varken på ben eller rumpan. Skippade konditionen också. Men nu blir det inte någon mer träning den här veckan, måste vila ut efter misstaget. Ska aldrig vara så där slarvig igen.. Sämst..

Idag då.. På väg till praktiken nu, jobbar till 4 idag sen blir det stress över till Astrid lindgren för att jobba där till kl 8.. Skulle jobbat imorgon (fredag) egentligen men bytte dag med Bella så slipper jag jobba på en fredag :)
Idag har min misslyckade träningsvärk lugnat sig lite.

Jag har även ändrat mitt träningssätt. Eller jag ska ändra den nästa vecka! Berättar mer om det då!
12 timmars jobb, nu kör vi..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0