Jobb jobb jobb...

Är på jobbet just nu. Har endast jobbat i en timme, har 5 timmar kvar jippi..
Min kväll var superbra igår. Jag hade så sjukt kul! I slutet blev det lite knas men sånt händer. Tog nattbussen hem, det fanns en buss som gick till
Väsby MEN jag ville inte lämna Olli ensam så tog en nattbuss med henne som gick till Märsta men som endast stannade vid vilunda. Så där fick jag gå av och GÅ hem! Helt sjukt långt och svinkallt! Men jag fick mig allt en PW så där kl 4 på morgonen haha..
På nattbussen satt vi bredvid en ung kille som var sjukt rolig. Olli höll på att kissa på sig och under hela resan tjatade han om hur kissnödig Olli var! Haha, sen slog han sin iPhone hårt mot stången så man satt där ganska stel haha. Han var lite halvt dryg fast på ett roligt sätt, haha svårt att förklara! Hade i alla fall kul på hemvägen. Kom hem
Helt stelfrusen vid 5 tiden. Somnade direkt när jag kom hem.

Idag ringde alarmet vid 10.. Jag var så trött att jag höll på att sjukanmäla mig från jobbet! Men sen kommer mamma in och säger att hon och pappa skjutsar mig till Astrid Lindgren barnsjukhus. Åh vilken dröm! Fick sova en hel timme extra, asskönt att åka bil också!

Är inte bakis idag i alla fall som resten av folket troligen är ;) endast Marcus och jag som var halvt nyktra igår. Gustav vinglade hit och dit haha, fick nästan sätta ett koppel på honom ^^

Men nu ska jag jobba vidare! Blir att äta ute med Olli ikväll.
Jag sparade mitt vad med Leo. Jag blir så sjukt mätt på dricka så orkade äta nada igår! Får se till att vara hungrigare till nästa gång hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0