Igår + idag.

Igår var jag ute på krogen igen med Olli och några till. Eftersom en viss person inte trodde på att vi skulle komma dit så slog vi vad, om vi kom dit så skulle han bjuda på första rundan och vi kom så han bjöd på tequila, först var jag lite skeptiskt mot det eftersom att jag inte har smakat det än.. ^^ Men sen så körde jag ändå och fy va äckligt det var! Haha, men nu har jag i alla fall smakat de.
Tog nattbussen hem vid 1 och somnade när jag kom hem. Helt okej kväll!

Idag vaknade jag med 38 graders feber och att jag frös som bara den. Fram mot dagen lugnade det sig, vet inte varför jag helt plötsligt fick feber? Kände i alla fall inte för att vara hemma hela kvällen så åkte med Olli till kista och åt och shoppade lite. Fick med mig ett par skor, leggings och en tröja hem, nöjd är jag!

Nu är jag hemma och dricker en drink som min mamma nyss gjorde till mig! Alkoholfri såklart :) Den innehåller lime, apelsinjuice, mineralvatten, socker, mynta och is , jag vet att det låter ganska äckligt med socker och allt tillsammans men den blev sjukt goood!
Så här ser den ut :)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0