Freeeedag!

Äntligen fredag!
Igår skulle jag gymma efter praktiken men jag (hemskt nog) somnade på praktiken på en stol i väntan på att min handledare skulle komma tillbaka från toan! Sån tur va vaknade jag innan hon hann se mig, hade inte sett bra ut annars. Så jag åkte direkt hem när jag slutade, åt en macka sen somnade jag kl 6 på kvällen! Och jag sov hela natten ända tills mitt alarm ringde imorse. Har alltså fått 12 timmars sömn! Haha, jag är ganska otrolig när det gäller att sova xD
Dumt att jag inte tränade men kändes ändå totalt onödigt när det var den ända dagen jag hann träna denna vecka. Man blir så grymt otaggad och det ger nada resultat av en träning i veckan.. Så jag struntade rent ut sagt i den och sov istället haha!

Men nog om det! Jag har precis kommit ut ur duschen och ska börja föna håret och fixa mig. Ikväll är det utgång med roliga människor! :D

Ni får ha en superbra fredagskväll. För det kommer jag att ha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0