Får tänka på det positiva!

Den här kvällen har varit och är helt störd. Orkar inte lägga energi på en jävla massa omogna personer eller snarare EN omogen person!

Så jag ska tänka på det positiva som har hänt idag! Min dag har i alla fall varit bra. Har kollat på så bra filmer och njutit av min goda mat jag lagade till mig själv. Jobbet gick bra och flöt på.

Sen har jag även beställt hem kläder idag! Hoppas på att få dem den här veckan, längtar ihjäl mig. Oftast så sitter aldrig kläderna så bra som det ser ut på bilden men med dessa plagg går det inte att misslyckas med!

Nu ska jag ringa älskling som får muntra upp mig lite! Blir hemma från praktiken imorrn också men måste jobba på kvällen på Astrid Lindgren i alla fall.
Blir knas med träningen den här veckan eftersom att jag är lite förkyld och icke kan träna pågrund av det. Men sånt händer, inget jag kan göra åt i alla fall :)
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på missade serier!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0