Barnavdelningen idag!!!!

Igår på kvällen åkte jag till kista med Olli, jag köpte en skrikrosa träningsbh.

Nu sitter jag på bussen på väg till praktiken! Har massa förväntningar på dagen! Hoppas på att få se mycket och även hjälpa de små barnen :)
Efter praktiken ska jag träna! Den här veckan ska jag träna måndag - torsdag! På fredag jobbar jag på Astrid Lindgren och på helgerna har jag vila. Hoppas jag bara tar mig i kragen och tar mig till gymmet! Annars blir jag arg på mig själv! En annan bra sak är att jag ska äta tonfisk varje dag till lunch den här veckan, väldigt nyttigt och massa bra saker i fisk och även så sjukt gott!

Nåja, har inte så mycket mer att skriva. Imorgon kommer min lärare till praktiken.. Hoppas man har skött sig :o

Satsar på kondition sen rumpa + mage ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0