Äntligen hemma..

Nu är jag äntligen hemma från jobbet. Det gick bra och flöt på men tiden gick ändå så himla segt.

Ska äta middag nu sen sova.. Hinner inte mer ikväll och det blir samma imorgon. Praktik och direkt därefter gå över till astrid lindgrens barnsjukhus och jobba. Fattar inte hur jag orkar.. Har jobbat 12 timmar idag men endast 1 timmes rast.. Imorgon blir det samma och på onsdag jobbar jag också!!!!! Fast då ska jag passa sötungen så det ser jag bara fram emot!
Kommer vara helt död när den här veckan är slut. Och inte får jag någon helg heller.. Jobbar även på lördag från 12-18. Haha, sjukt stressigt, sjukt jobbigt men pengarna kommer rulla in som satan så något gott för de med sig!
Nu ska jag äta, har stått och gjort matlådan och nu är det äntligen tid för lite MIG. Bara göra vad jag vill! Mysa ner mig i sängen till en bra film med god mat, SÅ BLIR DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0