Åhhhhhhh!!

Igår på praktiken så frågade jag om det fanns någon möjlighet att få vara med på barnavdelningen nån dag. Så min handledare och jag gick över till barn och bokade in mig där redan PÅ MÅNDAG! Jag blev så jäkla glad! Ska få vara med på behandlingar, små pluttbarn! Åh vilken dröm!

Och inte nog med det! Min handledare har fixat så jag ska få vara EN HEL VECKA på tumör avdelningen!! Alltså, jag ska få vara med på massa operationer! HUR KUL!?!?!!!!! :D
Och jag ska även få vara med på strålbehandlingar och laserbehandlingar för cancer sjuka osv! Sjukt intressant!

Är så jäkla glad! Struntar i att jag måste gå upp kl 6 varje dag! När jag får vara med på sånna här upplevelser så finns det inget jobbigt med det!

Jag måste även färga håret! Det börjar bli kris! Min utväxt ser hemsk ut. Jag ska även färga en helt annan färg! Det måste bli lite förändring nu känner jag så jag ska våga på mig en helt ny färg! Ni får självklart bilder på det när det blir gjort! Ska prata med Emelie om det!

Har glömt att lägga in nyårsbilderna så gör det lite snabbt nu! I nästa inlägg alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0