45 min kvar..

Sen slutar jag äntligen att jobba! Nyår firades med olli, jossan och Censie. Det var hur kul som helst och jag är supernöjd med hela kvällen/natten!

Jag är så hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen, har inte ätit något på hela dagen! Har levt på mineralvatten som sjukhuset har så min mage mullrar ganska ordentligt just nu.
Jaja, jag slutar snart. Min mami kommer och hämtar mig så det är skönt. Har massa bilder att bjuda på från igår, så förhoppningsvis blir det bloggning ikväll om inget kommer ivägen.
Gick ju som sagt upp kl. 6 imorse, på nyårsdagen liksom.. Men får tänka på pengarna som kommer rulla in!
Nu kör vi sista halvtimmen!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tjaba!

har läst din blogg i snart 1 år och funderar lite på denna olli som du skriver om. hon verkar lite rolig men också lite efter... jag har sett bilder på henne och undrar om det är en hon? det känns som om hon är en kille...

är hon fortfarande singel som du skrev i ett inlägg som du skrev tidigare i år? eller förra året....

jag tycker att hon verkar lite konstig för dig och tycker att du borde byta umgängeskrets....

svara gärna!!!!

2012-01-02 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0