2012 - Nya tag!

I måndags vaknade jag som sagt kl 11 efter ca 16 timmars sömn.
Vaknade av att Olli smsade mig. Hon ville ha med mig till gymmet så jag pallrade mig upp ur sängen och åkte till gymmet med henne! Körde kondition och styrka. Testade för första gången vad jag tar i bänkpress, 25 kg tog jag faktiskt, ca hälften av min vikt! ^^ 
Sen körde jag mage och armar/axlar. Körde inte fullt ut eftersom jag fortfarande var väldigt trött och seg. Men en liten träningsvärk i axlarna har jag nu i alla fall!  
Efter gymmet åkte jag till ks för att jobba igen! Idag gick det mycket bättre och dagen flöt på riktigt bra! Blev hämtad av pappa och på kvällen kollade jag på "sommaren med göran" Som gick på 4an. Haha slutet är bäst!
"Här ser ni för första gången alex al och an al (anal)" Hahaha, har sett den filmen förr men hade glömt bort den delen, haha bäst!

I tisdags var jag i stan med Olli, vi satt fast på media markt i över en timme pågrund av ett par trasiga hörlurar! Höll på att bli galen när jag satt där.. Efter det hälsade vi på Ollis dejt. Vi åkte därefter vidare till barkarby där jag äntligen hittade en tränings bh inne på Nike affären! Sjukt fin var den! Efter det åt vi och sedan for vi hem.

Väl hemma så bytte jag om och fixade mig lite sen åkte jag till söder med Olli för att gå på krogen! Vi valde hellströms och för att aldrig ha varit ute på krogen innan så var det riktigt bra där! Bra musik och snällt folk.
3 januari 2012 min första krogrunda!

Förlåt för snea bilder men orkade inte fixa dem ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0