Trött på min design!

Börjar bli riktigt trött på min design! Men jag suger verkligen på det så tar typ veckor för mig att fixa ihop en hyfsad design.. Men bara att sätta igång då! Sån tur är har jag en test-blogg där jag kan testa och fixa hur jag vill, annars skulle hela den här designen bli pannkaka haha!

Annars då, min lördag blev lyckad precis som alltid. Kom hem vid halv 3 och somnade direkt. Igår var det en seg dag för mig. Åkte iväg med mormor och mamma för att handla lite smått. Fick med mig en bh och två tröjor inne på cubus. har massa att visa er, över 10 plagg så tar en riktig bildbomb på allt när jag väl orkar ^^ På kvällen var jag så himla trött att jag somnade vid halv 8 redan och vaknade idag av alarmet som ringde kl 9 ^^ 13,5 timmars sömn, hujeda mig.. Vaknade i alla fall helt pigg och glad, solen lyste och kände ingen ångest över skolan :D
Har endast kollat på film i skolan, troja tror jag filmen hette? Vårt tema är helt stört just nu. Jag fattar noll, woho :) Hade massage i 2,5 timme där vi började med framsida ben. Är expert på ben nu så om det är någon som behöver en rejält skön men smärtsam ben massage så ring mig! Skämt åsido..

Nåja, nu ska jag väl försöka mig på designen en stund, måste plugga också men det orkar jag inte faktiskt!

Imorgon är det UF-mässan som gäller hela dagen. Där några i vår klass står. Efter det så ska jag till stan med Olli, äta lunch och kolla runt i affärer och sedan åker jag direkt därifrån till jobbet. Jobbade måndag-torsdag förra veckan, var helt slut! Den här veckan jobbar jag tisdag, torsdag och fredag. En extra ledig dag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0