På väg till jobbet helt plötsligt.

Idag hade jag lite olika planer, var sugen på att ta en långpromenad och sen gå till centrum och kolla runt lite, eftersom det var så varmt och soligt ute. Men det slutade med att jag valde att ta en lat-dag. Ligga i sängen och kolla på massor av filmer, sånna dagar behövs också.

Helt plötsligt ringer min mobil och det står dolt nummer. Jag svarar aldrig på dolt nummer men det kändes som att det var viktigt. Och det var det också, det var jobbet som ringde och frågade mig om jag kunde jobba. Det hade tydligen blivit nått knas, en som skulle jobba var inte där så ja..
Nu är jag på väg till jobbet! Jag kommer få jobba över idag, slutar kl 22.00 men jag har en sån snäll pappa som kommer och hämtar mig.
Sen fick jag reda på att jag ska jobba torsdag och fredag också. Haha här blir det inget lov för mig..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0