Nu har jag äntligen tid till att berätta om min underbara helg!

I fredags var jag som sagt på bio. Kollade på en dag i phuket tror jag den hette haha? Den var jätterolig! Från början skulle bara Olli och jag kolla men sen hänkade Leo och Oskar.

I lördags var det en fantastiskt dag för mig! Mamma och jag åkte iväg och åt lunch ute och sedan åkte vi vidare till stinsen, jag skulle leta efter en kavaj eftersom att jag inte har någon konstigt nog. Sen skulle jag egentligen köpa en freebra (stavning?), alltså en bh som endast sitter fast på brösten utan några som helst band. Har skaffat en del snygga toppar som är öppna i ryggen och då ser det så fult ut med ett bh band som syns tycker jag. MEN hon i butiken säger att en freebra inte alls bra, ska man ut och dansa så ramlar den av direkt, den håller endast om man sitter still på en middag t.ex, man måste lufta av brösten och freebran ibland annars ramlar den av, får man något slags salva på den så är den helt paj och kan inte användas längre OCH den håller ca 80 gånger! Alltså knappt ett år! så NO WAY! Tänker inte lägga ner 300:- på en bh som inte ens håller och är så där komplicerad! Så jag hittade en annan bh som man kan styra vart bh bandet ska synas, asbra! Kan visa upp den för det är lite svårt att förklara ^^ Hela alltet med bh, extraband så man kan styra och speciell tejp gick på 500:- och min gulliga mamma betalade det, så snällt!
Men sen hittade jag ju bara mer plagg.. Hittade ett par silverbyxor som jag köpte!? Storlek 34 satt som smäck på mina ben! Och den var asssssnygga! Inte så där maskerad aktiga utan snygga haha! Sen hittade jag ett snyggt linne och en väst med ett piece tecken i bak, hur jäkla dösnygg som heeeelst! Sen hittade jag äntligen en kavaj i min stil och inte alls så dyr! Först var jag inne på att köpa en svart men sen ändrade jag mig och köpte en rosa istället :D Svart blir så tråkigt i längden och på sommaren vill man inte gå runt med svarta kläder så det fick bli en rosa! :D Så nu är jag riktigt pank kan man säga.. Brände 1300:- totalt den där dagen på kläder och då räknar jag inte med bh:n eftersom att mamma betalade den. Förstår inte att jag kunde bränna så mycket pengar :o Fast det är i och för sig första gången i HELA mitt liv som jag spenderar så mycket pengar på en och samma dag. Håller annars stenhårt i plånboken och jag köpte bara kläder jag behövde inte har.
På kvällen skulle jag ju som sagt ta det lugnt och STANNA HEMMA men det dök upp lite saker, Olli har träffat en tjej på krogen (hon jag lämnade lappen till) och hon kanske skulle komma dit så Olli ville ha med mig ut på krogen, ställer alltid upp för Olli så det kunde jag icke säga nej till :) Leo och Oskar gjorde oss sällskap också och senare träffade vi en kille vid namn Ali som ville umgås med oss haha, han var sjukt rolig! Han dissade sina kompisar för att få sitta med oss.
Sen blev Olli och jag sugen på en drink, hela kvällen hade vi sett gröna, blåa, orangea och röda drinkar så tillslut bestämde vi oss för att köpa en vad den än skulle kosta. Men vad händer då? Jo, Leo springer iväg och köper en varsin drink till Olli och mig! Hur snällt?!?! Min drink var så sjukt god! Det var min första drink ute på krogen och den var sjuuuukt god! Tror den hette fruktdrink och den smakade inge alkohol vilket var superbra! Den var jättestor och man fick en god orange frukt vid sidan om! Godaste drickan jag har smakat!!! Kommer ABSOLUT att dricka den igen! Drack den + 2 cider så inte alls mycket :)

Så snart som jag har fixat bilder på allt nytt jag har köpt, har ju ca 4 plagg sen innan att visa er också! Ska visa allt så snart som möjligt och videos kommer även att dyka upp! :D 

Nu blev inlägget jäkligt långt men den här helgen är värd att minnas i min blogg! :D

Detta blev min krogoutfit i lördags, ni kan se en skymt av min nya rosa kavaj där :D Bättre bilder på den kommer självklart!



Vi mumsade även på lite gott under kvällen :)




Våra goda drinkar Leo bjöd oss på! Den rosa var självklart min ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0