Min helg.

Som vanligt hinner jag inte blogga på helger men tur att dessa bussresor finns då :)

I fredags var jag med på två operationer. Shitt vad kul det var! Dem skar aslångt in i huden, klippte av värsta biten :o och det bästa var ju när jag fick sy ett stygn!!!!! Åh, typ det roligaste ever!! :D men det var lite läskigt eftersom det var vid munnen, mungipan med andra ord! Men åhhhh vad kuuuul!!

I lördags hämtade jag ut mina kläder och båda plaggen satt som smäck! Jag är så sjukt nöjd och när jag väl får en smalare kropp så kommer den ena bli mycket snyggare.
Vid lunchtid åkte jag till stan med Olli. Vi fastnade inne på Åhléns i hundra år, eller rättare sagt JAG fastnade där ^^ köpte en nagelpenna men får inte använda den.. Inge nagellack eller långa naglar på praktiken.
På kvällen blev det utgång med Olli, Gustav och senare kom Henning. Vi satt på världens bästa plats...!! Precis vid dörren som i princip stod öppen hela tiden på grund av alla dessa rökare!! Så man frös lagom mycket.. Men vid 22.00 stänger dem den dörren så vi satt hela tiden och kollade på klockan ^^ om man bortser från det så hade jag askul. Olli såg en tjej hon gillade så hon skrev sitt nr på en lapp som hon gav till mig. Jag samlade då mod och gick fram till tjejen och gav lappen, haha det är så sjukt pinsamt tycker jag! ^^ Olli filmade hela händelsen så filmen kommer dyka upp på bloggen så snart som möjligt ;) sen körde vi massa lekar, bland annat "inte-le-leken" och jag kan verkligen inte vinna den leken! Jag ler ju jämt så det är omöjligt för mig att vinna!
Haha och tydligen så var jag så glad att två killar kom fram till mig och härmade mitt leende och sa "fan vilken glad tjej du är, under hela tiden vi har varit här har du suttit där med ditt leende och skrattat" haha det var faktiskt kul :D
I slutet så blev jag så trött så jag somnade på Gustavs axel haha, olli sov typ och Gustav också! Så till slut kom vakten till oss och sa "hallå, ni kan ju inte sova när den här killen sitter här helt ensam" stackars Henning ^^
Men aa, sov på tåget hem också. Stackars Olli mådde inte bra i slutet, fick hålla koll på henne tills jag skulle av. Kom hem vid 3 och somnade dirr. Det var faktiskt roligaste kvällen på länge!

Igår var jag iväg med mamma i barkarby. Myste sedan resten av dagen. Drack inte alls mycket i lördags vilket resulterade att jag mådde prima den här dagen :)

Nåja, nu blir det barnavdelningen på praktiken! Längtar!! Senare på dagen ska jag kanske iväg på nån grej för studenter. Man ska hålla på med grisfötter, ta blodprov och allt sånt på dem. Haha låter lite obehagligt, har en ganska obehaglig bild i huvudet också, sen lukten hehe men vi får se hur det blir med det. Nu måste jag byta om!

I lördags blev de Ollis och Gustavs förta kyss!!!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0