Hejdå fula utväxt - hej brunett!

Har inte kunnat blogga pågrund av att mitt internet hemma inte funkar för tillfället. Men nu mobilbloggar jag, tar lite längre tid men funkar det också!

Igår var jag i kista med Johanna efter skolan, har letat som en galning efter en jeansjacka och nu fann jag den efter 3 dagars letning i stan! Är tokkär i den! Sen hittade jag äntligen en hårfärg som skulle kunna passa mig, köpte även en olja som ska vara bra för håret. Sen följde Johanna med mig hem och färgade mitt hår. Jag var supernervös eftersom jag prövade ett helt annat märke + färg. Skrattade ihjäl mig när Johanna tvättade av färgen, haha vi hade verkligen kul, synd att vi inte filmade det! ^^
Efter att vi hade fönat håret vågade jag inte kolla mig i spegeln, shitt vad nervös jag var! Men jag blev jättenöjd med resultatet! Ju längre tiden går desto nöjdare blir jag med färgen. Det är självklart ovant att vara brunett men jag gillar det! :D känns som att jag är ett litet barn igen, min riktiga hårfärg är ju brunt så.

Nåja, ni ska självklart få före och efter bilder när internet börjar fungera igen!
Idag blev jag hemma från skolan pågrund av migrän, såg dubbelt och har inte kunnat sova på hela natten.
Men nu har det lugnat sig lite så jag är påväg till jobbet just nu för att jobba i 4 timmar.

Nu har jag i alla fall bestämt mig. Efter sportlovet sätter jag igång med träningen på riktigt. Det är så jäkla fint väder idag, 8+ grader och sol så man vill sätta igång och träna redan nu men jag håller mig tills efter sportlovet, då hinner jag läsa på lite mer!

Här får en dålig bild på mitt nya hår! Bättre bilder kommer såklart! Asnöjd! Får tacka Johanna för set braiga resultatet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0