Fredag och sol - dålig morgon.

Först NU är jag påväg till praktiken.. Min morgon har inte varit särskilt bra. Tog ett för tidigt tåg, fick vänta 30 min på bussen, missade bussen och fick vänta ytterligare 30 min på nästa buss. Sista dagen dessutom men aja, inget att göra åt nu.

Idag är det i alla fall fredag och det står massa jobb och skojigheter på listan! Nu blir det praktik sen direkt över till Astrid lindgren för att jobba kväll. Efter jobbet kommer pappa och hämtar mig. Skynda sig hem, lämna av väskan, byta om och sedan åka till stan för att kolla på bio med älskling :) proppad dag men det är bara kul! :)
Den här helgen ska jag ta det lugnt! Har varit ute 4 helger i rad så nu får det räcka! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0