18 jävla minusgrader ute!!!!

Shitt vad kallt det är ute! Jag har 2 par mjukisar på mig och min röda tjockis jacka, ser ut som ett gående tält! Dags för riktig vinter nu tydligen..

Igår hade jag jättekul! Han var asbra men jag dampade på en tjej framför mig. Till sist skrek jag "jag kommer snart bli hörselskadad" haha, hon kände sig träffad där eftersom hon vände sig om. Men det var sjukt vad hon höll på! Visslade så det verkligen skärde i öronen..!!
Grattis till Olli också som lyckades äta upp all sin mat, det händer aldrig så det förtjänar att hamna i bloggen!

Nåja, nu är det praktik som gäller. Helgen är fullsmockad som vanlig ^^ men det är bara roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0