Vilket oväder!

Fick en chock när jag vaknade och kollade ut genom fönstret. Det stormar riktigt mycket och man hör hur hela huset knakar av vinden.
Idag blir det att stanna inomhus hela dagen. Kommer ju blåsa iväg om jag ger mig ut. Sen går väl inga tåg eller bussar som dem ska heller kan jag tro. Tänkte åka till Gävle idag men så blir det ju inte pågrund av vädret. Jag vill gärna komma hem från Gävle sen liksom.. Och skotta tomten kan man heller inte göra eftersom det snöar så himla mycket. Det skulle bli lika mycket snö igen på bara 5 min så..

Nu ska jag göra i ordning en god tonfisksallad och mysa ner mig i sängen till missade serier. Nu har man en bra anledning att kolla på film hela dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0