Vadå ändring på bloggen?

Haha ja.. för snart en vecka sen, rättare sagt i söndags så skrev jag att det skulle bli ändring i bloggen. Bilderna skulle bli bättre och också inläggen skulle innehålla lite andra saker. Har det blivit någon ändring? Nej..
Har bara mig själv att skylla på haha.. Stativet ligger fortfarande inpackad och oöppnad. Systemisen ligger förvisso på mitt sängbord men jag har inte använt den. Haha aja.. Får skärpa mig ännu en gång!
 
Idag var jag i alla fall i stinsen på dagen och kollade runt lite efter julklappar. Träffade min killkompis där som jag träffade i fredags! Alltid lika kul när vi ses så sär spontant :) Vi pratade en stund innan vi gick åt olika håll.
 
Imorgon är det fredag och det nalkas handling med mamma såklart! X-factor final på kvällen med massa gott. En lugn och skön fredag. På lördag ska jag eventuellt träffa Olli och ha myskväll.
 
Men nu ska jag gå ut i köket och plocka med mig något gott att äta sen mysa till någon film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0