Spårad kväll igår..!

Kom hem med rivmärke i pannan och nekelser att komma in på krogen.. Jag blev inte nekad men en viss annan blev haha ;)
 
Ska berätta om min spårade kväll igår lite senare. Ska snart röra mig mot tåget för att åka och käka med Olli. Hon skadade ju tummen igår på handbollen.. Så nu går hon med gips och allt stackaren.. Nu är hon sjukskriven i 3 veckor och jag har lovat att ta hand om henne om dagarna.
 
Nej nu måste jag röra mig mot tåget!
 
Juste min blogg.se app funkar inte längre.. Antingen är del iphonen som krånglar eller så är det själva appen. Ingen aning men det går i alla fall inte att använda märkte jag igår och idag. Så nu blir det bara bloggning från datorn. men det ska nog fixa sig ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0