Söndag

Idag har jag varit i täby med mamma. Åratal sen jag var där. Fick en myströja och ett nytt smyckesskrin av mamsen! Mitt gamla skrin är alldeles för litet, inte ens hälften av mina smycken får plats i den ^^
Vi provade även ett nytt glasställe eller vad man nu ska kalla det. Man får en burk som man fyller själv med olika sorters glassar sen går man vidare och tar tillbehör som bestod av frukt, godis, strössel, varma såser osv. Men det är sjukt dyrt. Det kostar 20kr/hekto haha.. Så det blev 86kr för mammas och min glass som bestod av lite glass och lite frukt. Men det var sjukt gott och så sällan som vi är i täby så kan man gott unna sig en liten glass där ifrån :)
 
Ikväll har jag ätit god mat med familjen. Kollade nyss klart på avsnitten av julkalendern som jag missade och nu ska jag fortsätta att kolla på missade serier.
 
Bilder på mitt nya skrin.
 
 
 
 
 
I ett hål nere i skrinet så finns en liten mindre låda som är smart att ta med sig när man reser så smyckena inte ligger helt fritt i väskan. Hur smart som helst.
 
 
Just idag var det erbjudande på skrinet så det kostade bara 200kr! Riktigt kap där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0