Sängen

Idag var jag på möte på förmiddagen. Väldigt intressant och det tog endast 30 min. Gick hem efter det och åt en mini pizza sen somnade jag nån timme.

Ikväll gjorde jag en tonfisksallad till mig själv, har blivit helt såld på det. Verkar som att det är lite oväder på gång. Blåser jättemycket och snöar, får hoppas på att det inte blir värre än så.

Just nu ligger jag nerbäddad i sängen. Har redan borstat tänderna, tagit alla kvällssprutorna osv, så om jag somnar nu så kan jag vara lugn.
Är inte så trött att jag skulle kunna somna än så ska kolla på Alvin och gänget 3 en stund nu. Imorgon blir det bättre uppdatering med nya bilder förhoppningsvis. Och som inte är tagna med iphonen dessutom haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0